Jobbe i administrasjonen

Vil du jobbe i administrasjonen til Uloba – Independent Living Norge? Vi er virksomheten med høyest andel funksjonshemmede i ordinær stilling.

Når vi har ledige stillinger, finner du utlysningene på denne siden.

Ledig stilling som Forvaltningsansvarlig Personal – Søknadsfrist 9.10.2024

Halvparten av de ansatte skal være funksjonshemmet

Vår policy er at minst halvparten av våre administrativt ansatte skal ha en funksjonsnedsettelse. Og det oppnår vi – fordi vi arbeider bevisst med det. I stillingsannonsene oppfordrer vi funksjonshemmede til å søke, og når vi bruker rekrutteringsbyråer, gir vi dem en tydelig kravspesifikasjon. Når vi har kandidater med ellers like kvalifikasjoner, favoriserer vi funksjonshemmede. Kontorene våre er universelt utformede.

Lær om likestilling i ansettelser

Å ha en bevisst holdning til rekruttering av funksjonshemmede er en del av innsatsen mot diskriminering i arbeidslivet. Derfor vil vi oppfordre også andre arbeidsgivere til å:

  • Se etter de egenskapene hos søkeren som er relevante for jobben, og huske at nedsatt funksjonsevne ikke er det samme som nedsatt arbeidsevne.
  • Se universell utforming som en investering for å utvide markedet av jobbkandidater. Tilrettelegging av arbeidsplassen gagner ikke bare én medarbeider.

Vil du vite mer, kan du gjerne kontakte Lars Kåre Fodnes i vår avdeling Jus/HR. Du treffer ham på epostadressen lars.kaare.fodnes@uloba.no.

Har du en funksjonsnedsettelse og ønsker en administrativ jobb i Uloba? Vi hører gjerne fra deg – send en åpen søknad og CV til lars.kaare.fodnes@uloba.no.